• (Android/iOS) Who is? Brain Teaser \u0026 Riddles krāpj bezgalīgas monētas

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Who is? Brain Teaser \u0026 Riddles ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Who is? Brain Teaser \u0026 Riddles IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ krāpj bezgalīgas monētas ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Who is? Brain Teaser \u0026 Riddles 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Vīlies, esmu sasniedzis apmēram 4 līmeņus. Spēle pati par sevi ir diezgan laba, taču ļoti uzmācīgās reklāmas gandrīz katrā ekrāna pieskārienos mani ir izslēdzušas. Turklāt tas darbojas tikai portreta režīmā, tāpēc, ja vēlaties ainavas režīmu, kā es to daru veselības stāvokļa dēļ, tas nav labi. Gaidīšu atbildi, lai noskaidrotu, vai viņi spēs mani pārliecināt šo nedzēst!

    Tas patiesībā ir diezgan labs, lai gan tajā ir reklāmas.

    Šī spēle ir ļoti jauka, taču tajā ir tik daudz reklāmu, tāpēc es par to iedevu 4


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :