• (iOS) Empire Warriors: Offline Games pettused suurendavad punkte

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Empire Warriors: Offline Games ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Empire Warriors: Offline Games IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ pettused suurendavad punkte ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Empire Warriors: Offline Games 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Hästi viimistletud mäng põhineb populaarsete pealkirjade (nt Kingdom Rush) ja Legendiliiga tegelaskujude rikkumistel. Mäng on üsna lõbus ja tasakaalustatud, kuni jõuate 25. tasemele, sealt hakkab maksemüür endast märku andma ja te olete pettunud. Investeerisite aega mängu, arvates, et see on tasuta mängijate jaoks tasakaalustatud. Nendest on salakaval, et nad ootavad nii kaua, et paljastada oma palgamüür, kuid mis on veel uut mobiilirakenduste mängude ahnes maailmas. Ei soovitaks

    Kiiruse strateegiad Encyclopedia - CFD maakler mit MT

    Fantastiline mäng, kuid teisel etapil muutus see drastiliselt raskeks. Ma mõtlen, jah, lol, aga mulle ei meeldi juhuslike mobiilimängude peale kaldumine.

    Ärge mängige, kui arvate, et see on ainult strateegiamäng, Zitga leia mängijale hea viis võitmiseks maksta, kahjuks on tšekk isegi siis, kui maksate, väga kõrge, sest isegi kui kulutate kangelaste uuendamiseks, surevad nad Nightmare'is kergesti ja põrgu režiim. Seal on 40 taset: unustage lõpetada põrgurežiim kuni 25 taset, õudusunenägu kuni 30 taset. Ainult tavarežiimis saate mängu lõpetada kohalike kangelaste ja hea strateegiaga.

    Kuningriigi kiirusmängude otsene plagieerimine. Mul poleks midagi selle vastu, kui see oleks teistsugune, kuid ainus erinevus on see, et saate ühe kangelase asemel juhtida kahte ja ruunisüsteemi. Need süsteemid pole halvad, kuid nad ei loonud alguses oma mängu.

    Nii lõbus ja ma veetsin sellele palju aega, kuid tahaksin oma kaarti kohandada, kui nad selle funktsiooni lisaksid, see oleks suurepärane

    Kena, aga P2W mäng. Saate alguses suurepäraselt hakkama, kuid edenedes avastate, et ilma spetsiaalseid torne ja kangelasi ostmata on võimatu võita.

    Empire Warriors: Offline Games Strategie cnrb

    Ma armastan seda. Online ja offline mäng. Soovitan seda mängu kõigile. Kui otsite mängu, mis oleks nii võrgus kui ka väljaspool seda, eelistan seda mängu.

    Kui ma ostan premium-versiooni, siis mis vahe on sellel tasuta versioonil premium-versioonil? Kui ma ostan esmaklassilise versiooni, siis pole mul vaja osta midagi, mis maksaks päris raha? Nagu kangelased, tornid või mis tahes uuendused jne? Kas see on täielik komplekt, ilma et kulutaksite mängu veelgi rohkem raha? Ma olen uudishimulik...

    Algab hästi nagu paljud need freemium-mängud, kuid vaevalt jõuate kuhugi enne, kui olete palgaseinaga. Sellest pole ka reaalset võimalust mööda minna. Mäng võis olla korralik, kuid nagu tavaliselt, viib tohutu ahnus järjekordse keskpärase fantaasiamänguni, mis on mõeldud ainult haavatavatelt inimestelt raha kogumiseks.

    PS4 - Videogames

    Hea ajaviide

    Ma tõesti naudin seda, eriti kuna see muutub keerulisemaks ja ka väljakutseid esitavaks, usaldage, mängige seda ;D

    Ok, mida kuradit! Laadisin mõni aeg tagasi alla premium-versiooni ja tahtsin seda tagasi mängida, kuid väidetavalt vajab see värskendust. Klõpsasin jah ja see viis mind Google Play poodi, kust ma mängu sain, ja VÄRSKENDUST EI OLNUD. Proovisin ikka ja jälle, aga midagi ei muutunud. Seetõttu desinstallisin mängu lihtsalt selleks, et see teataks mulle, et pean selle uuesti ostma. See sundis mind tasuta versiooni hankima ja ütles siis, et minu premium-kontole salvestatud andmeid ei saa üle kanda. Olen ärritunud, aga TBH hea mäng

    Mulle meeldib, et mäng ei talu puutetundlikkust. Kui ma olen keset mängu, proovin kerida või uuendada, liigub mäng täisekraanile ega naase tavaekraanile. See on äärmiselt masendav ja raske. Eriti kui sa üritad võita. Minu telefoni on alla laaditud palju muid mänge, nendega seda ei juhtu, nii et.......

    Korralik väike mäng. Võib muutuda tüütuks, kui jõuate missioonile alati nii lähedale, et kõik kolm staari saaksid, kuid lihtsalt ei jõua. Samuti häirib see, kui rakendus suvaliselt välja lülitub (eriti kui ma võidan lmao) Kokkuvõttes, suurepärane mäng, tundub, et endiselt on probleeme hammastega

    See on minu arvamus, kas saate Nerf the 20 etapis? Kuna ma proovisin kõike, ma ei saa sellest mööda, boss btw kohe annan selle

    Mulle meeldib mäng väga, kuid viimast taset on liiga raske lõpetada ja see suunab teid mängu lõpetamiseks raha kulutama. Erinevad režiimid on samuti õelad, kuid jällegi suunab teid selle poole, et selle lõpetamiseks raha pritsiks... Vabandust, mu kutid... ei saa teile 4 või 5 anda

    Blocky Cars танки онлайн пвп Екшн bec

    Võrguühenduseta mäng on hea, kuid ruunide boonusefekt ei kuhju mõne vea tõttu (kehtib ainult nende kangelaste puhul, kelle varustussüdamikku viimati vaatasite).

    Mäng on liiga kiire!! Vaenlased jooksevad liiga kiiresti ja neid on liiga palju erineva takistusega tüüpe, mille vastu nad kõik korraga kihutavad, samuti on lained liiga lühikesed

    Minu arvates on see suurepärane mäng ja kindlasti nauditav. Andsin sellele 5 tärni, sest ma nautisin seda, kuid mul hakkas juba igav, kuid see on hea mäng. Soovitan, et rahval igav ei hakkaks. Täiustage mõnda mängude sisu. Nagu kangelased või lisage erinevaid torne. Aga aitäh selle imelise mängu eest

    Halb mäng. Pean maksma palju, et liikuda teisele tasemele, vastasel juhul kaotan ikka ja jälle. Need kangelased tunduvad nõrgad.

    mäng on hästi tehtud, kuid sellel on palju vigu, tekstuur puudub, pean selle 3-4 korda uuesti käivitama, enne kui sujuvalt töötab, ja 20. tase on nii raske, et peate kas 10 aastat lihvima või midagi ostma

    Empire Warriors: Offline Games Strategie cnrb

    Väga lõbus mäng, kuid mul on sellega kaks probleemi: 1. Võid koguda kuldtähti ja violetseid tähti kõrgema raskusastmega löömise tasemetelt, kuid mäng ei lase sul neid hüvede puus kasutada, selle asemel oled sunnitud kalliskivide kasutamiseks, mis on valuuta, mille eest peate maksma. 2. Mängu põhiekraanil on ikoonid, mis pakuvad tutvustusi ja muud sellist, mis on väga invasiivne. Kui saate neist asjadest mööda, on mäng ise üks lõbusamaid tornikaitsemänge, mida olen mänginud.

    Mulle meeldis see mäng, kus mängiti varem kaitset ja kalliskivide hankimine on nii raske, et tunnete end ilma raha kulutamata prügina, kus siin saab kalliskive lihtsalt kasvatada, sai Miria ja varsti Arrendeli nädalaga, kuid valikulised kangelased raha eest, kui soovid, aga pole vaja, ainuke miinus on id armastan torne proovida aga 6 taala digitorni eest mind ei huvita, loodan, et lisate uusi kaarte, cheers.

    Esimesed tasemed on lõbusad ja hea mängida, kuid hiljem on see võimatu... Turretid on sõna otseses mõttes täiesti kasutud... Nüüd on igav, sest ma saan kõike teha ja mu kangelastel on 4 5 tärni ruuni koos boonusega ja mitte midagi. .. GG selle mängu eest

    Kolm tärni ainult sellepärast, et te ei pääse enamikust põrgutasemetest ja lõpptasemetest mööda ilma, et kulutaksite raha esmaklassiliste tornide ja muu sellise peale. Muidu suurepärane graafika ja mäng!

    Annan sellele 2 tärni, sest uuestisündinud nazarali on raske võita ja kulda on raske teenida niikuinii suurepärane mäng

    Super Senso arendaja soovib luua Turnthstone of turn-based strateegia mängud ... Fallout 76 on praegu offline, kuna Bethesda Game Studios püüab lahendust

    Reklaamid premeerivad mittetöötamist, turniir ajab mängu kokku ja kõik on liiga kallis. Kulutasin 10 dollarit ja sain ainult 2 torni, milles oli natuke kristalle. Teistes TD mängudes võin osta kõik tornid ja mõned kangelased sama hinnaga

    Põhimõtteliselt hea mäng. Suutsin mõne päeva jooksul liikuda kaardile 30. Et edasi areneda, peaksin nädalaid talu pidama või korraliku raha maksma. Probleem on selles, et edasiliikumiseks on vaja OP-kangelasi... ja neid tuleb ehitada/ostma. Kokkuvõttes on see lõbus mäng mõneks tunniks.

    Väga lõbus, kuid vajab rohkem värskendusi, nagu torni välimus ja animatsioonikangelased.

    HomeNetGames.HexHeroes APK 5.1.1 App poolt Home Net Games Android. Build armee ja viia oma kangelased lahing eepiline fantaasia strateegia mäng.

    Tere, mulle meeldib seda mängu mängida. Kuid probleem on selles, et tuju on liiga raske, ma tahan rohkem kangelast, uut torni, uusi kaarte, uusi vile ja maagilisi asju. Kuidas on lood kangelasloomadega


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :