• (iOS) PK XD - Play with your Friends موڈ بہت سے ٹوکن

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ PK XD - Play with your Friends ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ PK XD - Play with your Friends IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ موڈ بہت سے ٹوکن ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ PK XD - Play with your Friends 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    کیا آپ ہر چیز کی قیمتیں کم کر سکتے ہیں وہ بہت زیادہ ہیں لیکن یہ اس وقت تک ہے جب تک کہ ایک اچھی گیم ہو اور یہ سست ہو جائے لیکن جب تک کہ اچھی گیم نہ ہو میرا نام گیم پر ہے Aniyahanimelove اور لوگ اس بات سے کر سکتے ہیں کہ چیزیں بہت زیادہ ہیں اور اتنی مشکل کیوں ہے؟ جواہرات اور گھر حاصل کرنے کے لیے اور ہر چیز کی قیمتیں کم کریں، اس لیے میں نے اس گیم کو تین ستارے دیے۔

    یہ ایک سادہ اور پیاری ایپ ہے۔ آپ کے پاس ایک گھر، پالتو جانور، چند کھیل، اور سبز جواہرات (خصوصی کرنسی) جمع کرنے کی صلاحیت ہے۔ پالتو جانور اور ایونٹ کی اشیاء وہی ہیں جن سے میں سب سے زیادہ لطف اندوز ہوتا ہوں۔ دونوں جزیرے چھوٹے ہیں، اس لیے آپ کھو نہیں سکتے۔ تاہم، اس کا مطلب یہ بھی ہے کہ ایکسپلوریشن کھلاڑیوں کے گھروں پر رہ گئی ہے۔ یہ ایک اچھا آرام دہ احساس ہے، اگرچہ. اس کے علاوہ، تقریبات کے دوران، جزائر اچھی طرح سے جاز اپ ہو جاتے ہیں۔ یہ سب ایک طرف، میں نے کھیل کو پیچھے چھوڑ دیا ہے۔ کاموں کو تفریح سے زیادہ مایوس کن بناتا ہے۔ خاص طور پر پارکور کے ساتھ۔

    PK XD - Play with your Friends Adventure nvcl

    میں اس کی درجہ بندی 5 کرتا ہوں اور مجھے پسند ہے جب آپ مفت چیٹ کرتے ہیں اور اگر وہ زہریلے بچے کی طرح قسم کھاتے ہیں تو صرف ڈالیں (# یا *) اور مجھے پسند ہے اگر آپ دوست کے لئے پیغام دیتے ہیں اور مجھے امید ہے کہ آپ مفت چیٹ ڈالیں گے :^) اور کیوں صرف آپ پالتو جانوروں کے لیے تجارت اور کھلونے شامل نہیں کر سکتے۔

    وقت پر نہ کھلنے سے کھلنے میں دو گھنٹے لگتے ہیں اور پھر کھیل کے درمیان دوبارہ شروع ہو جاتا ہے پتہ نہیں ایسا کیوں ہوتا ہے یہ انتہائی ناگوار بات ہے

    دنیا میں ایسا شاندار کھیل ہے.. پہلے میں نے اس گیم کا پوسٹر دیکھا اور میں نے سوچا کہ یہ صرف گڑیا کا کھیل ہے.. پھر صرف میں نے سوچا کہ ٹھیک ہے پہلے کھیلتے ہیں پھر دیکھتے ہیں یہ آپس میں ہے یا نہیں... لیکن اب میں صرف ایک دن کے بغیر نہیں کھیل سکتا.... میں 10 مہینوں سے کھیل رہا ہوں لیکن کبھی کبھی بور ہو جاتا ہوں لیکن ہمیشہ نہیں... میں صرف اپنے دوستوں کے ساتھ وقت گزارتا ہوں اس لیے میں بور نہیں ہوتا.... مجھے تمام اپڈیٹس پسند ہیں اس کھیل سے.... شکریہ...

    یہ کھیل بہت اچھا ہے اور ایک اور چیز یہ ہے کہ دوستوں کو پیغام دینا بہت مشکل ہے صرف پہلے سے تیار کردہ آپشنز ہیں اسے منتخب کرنا مشکل ہے اور پیغام بھیجنا آسان ہو جائے گا اگر ہم کبھی بھی ایسا نہ کر سکیں

    بہت اچھا اور مہذب کھیل! بس تھوڑی اور منی گیمز، دیکھنے کے لیے مزید جگہیں، نئے چیٹ الفاظ/جملے کی ضرورت ہے اور شاید ٹریڈنگ کی طرح شامل کیا جا سکتا ہے؟ یہ میری رائے میں بہت اچھا ہوگا۔ ^^

    Download & Install PK XD.3 App Apk on Android Phones. Find latest and old versions.

    Download the APK installer of PK XD.1. Welcome to your own virtual world! PK XD is all about fun: a game in which


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :